Søg på Ungmor

Log ind

ingen kæreste og hjemløs

Parforhold, enlige forældre, stedforældre, seksualitet, kæledyr, institution, osv.

Redaktør: Redaktionen

ingen kæreste og hjemløs

Indlægaf misskrogh » tirs nov 15, 2011 7:51 pm

Ja, sådan er det nu i mit liv... i længere tid har det været rigtigt rodet mellem mig og min kæreste med en masse skænderier... den sidste uge har jeg sovede på sofaen, og det har været rigtigt træls. Jeg har prøvet at snakke med min kæreste om tingene, men min kæreste er utrolig dårlig til at snakke om følelser og sådan noget.
I går aftes havde vi så det "endelig opgør" hvor han valgte at han sige at han ikke ville mere og han gerne ville have jeg flytte med det samme.
Så jeg begyndte i gårs kl. 23.00 at pakke alle mine ting sammen og selv om jeg gjorde det rimelig hurtigt og meget rodet, blev jeg først færdig kl. 6 i morges, hvorefter jeg så fik sovet et par timer, inden jeg gik i gang med at lede efter sted at være. Jeg ringede til min sagsbehandler oppe i Thisted kommune, men hun kunne ikke rigtigt gøre så meget, også fordi jeg jo har adresse i Vejle kommune, så hun bad mig om at finde et sted jeg kunne være...
Min ekskæreste indviligede i at mine ting kunne stå ved ham til jeg har fundet et hjem, jeg pakkede lidt tøj, toiletsager og få andre ting...
Jeg bor nu ved en ven i Århus indtil fredag, hvor han får besøg af kæresten og så er jeg nødt til at finde nyt sted at være... jeg ved bare ikke hvor :usikker: så fra fredag af er jeg hjemløs, min sagsbehandler arbejder så hurtigt hun kan, men regner ikke med at have fundet et sted til mig før efter jul... jeg kan ikke bo hos mine tidligere plejeforældre, jeg er uvenner med min mor og jeg har ikke særlig mange venner... så det hele er bare totalt håbløst, jeg er bange for at jeg ender på gaden eller sådan noget... for jeg har ingen steder at tage hen, og min kæreste vil ikke have mig boende, ikke engang nogle få uger til jeg får et hjem...
iiih, jeg er så ked af det, frusteret og usikker :græder:
misskrogh
Stabilt Ungmor medlem

Re: ingen kæreste og hjemløs

Indlægaf Tulla » tirs nov 15, 2011 7:53 pm

Kram herfra :trøsteknus:

Hvad har du af indtægt ?
Billede
Brugeravatar
Tulla
Ungmor-holiker

Indlægaf Gæst » tirs nov 15, 2011 7:53 pm

puha det prostitueret ikke sjovt.. :/ men du kan jo ikke bare bo på gaden.. der må være en anden mulighed et eller andet sted

kram afsted til dig
Gæst

Indlægaf misskrogh » tirs nov 15, 2011 7:57 pm

Tulla skrev:Kram herfra :trøsteknus:

Hvad har du af indtægt ?

Jeg får 1642 kroner i måneden af kommunen, min sagsbehandler vil prøve og se om hun kan få sat det op til 3000 kroner.
misskrogh
Stabilt Ungmor medlem

Indlægaf Gæst » tirs nov 15, 2011 7:57 pm

Jeg er ked af at det endte sådan med Jer, men lige nu må det praktiske være vigtigst.

Hvordan er din indtægt?
Har du tænkt alle muligheder igennem?

Og lad nu være med at gå tilbage til ham hvis han beder dig om det. Jeg tror seriøst ikke at man sætter en man elsker i sådan en dårlig situation!

Kæmpe kram!
Gæst

Indlægaf Tulla » tirs nov 15, 2011 7:58 pm

misskrogh skrev:

Hvad har du af indtægt ?

Jeg får 1642 kroner i måneden af kommunen, min sagsbehandler vil prøve og se om hun kan få sat det op til 3000 kroner.

Det er okay nemt at få lejlighed i dit område .. men ikke til den pris :usikker:
Billede
Brugeravatar
Tulla
Ungmor-holiker

Indlægaf Siser » tirs nov 15, 2011 7:59 pm

Får du kontanthjælp af vejle kommune?
Billede
Brugeravatar
Siser
Fast Inventar på Ungmor.dk

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf misskrogh » tirs nov 15, 2011 8:00 pm

Tulla skrev:
misskrogh skrev:

Hvad har du af indtægt ?

Det er okay nemt at få lejlighed i dit område .. men ikke til den pris :usikker:

jeg ved det, jeg er virkelig på numsen :usikker:
misskrogh
Stabilt Ungmor medlem

Indlægaf Gæst » tirs nov 15, 2011 8:00 pm

Du kan godt få et udlejningsværelse nærmest fra dag til dag i omegnen af Århus, men det er godt nok små penge du har at gøre med. Håber de kan hæve beløbet. Det er jo trods alt kun en kort periode indtil du skal starte i skole næste år!
Gæst

Indlægaf misskrogh » tirs nov 15, 2011 8:03 pm

Algebra skrev:Jeg er ked af at det endte sådan med Jer, men lige nu må det praktiske være vigtigst.

Hvordan er din indtægt?
Har du tænkt alle muligheder igennem?

Og lad nu være med at gå tilbage til ham hvis han beder dig om det. Jeg tror seriøst ikke at man sætter en man elsker i sådan en dårlig situation!

Kæmpe kram!

¨
Jep, jeg har tænkt det hele igennem... men ingen af stederne dur /:
misskrogh
Stabilt Ungmor medlem

Næste

Tilbage til Familieliv

Nyeste brugere

• ebonypococklhuea
  • alfonzoedmondshfguha
  • anjaqskethmlvtxyn
  • jerrellrochonaqnd
  • frankmaddockqsb
  • verlabatistaspwsij
  • reubenojedauqcvv
  • gertiedqamsudvuxo
  • joannacortezleun
  • jerroldkibblepgpbict
  • freemanstarnszfkitx
  • shanelueagmhbsjeqh
  • hildegarde53edbvqgg
  • lillemarikka
  • mikelpzhbhlwkaz
  • soon5903inzabgbc
  • typaknqmhgvciuvcs
  • katepetrieogryjhv
  • maybellerischbieth
  • christaltriplett
Der er i øjeblikket 1 bruger og 1148 gæster online.

Afstemning

Hvilke Sociale medier er du på?
Facebook
78%
Twitter
2%
Instagram
8%
LinkedIn
2%
google+
2%