Fora Tips og Gode Råd Dårlig "kundeservice" ARG..
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #5434790
    KogS
    55 Indlæg

    Vi har herhjemme en lædersofa til 10,000 kr fra Daells bolighus, den er lige omkring 2 år gammel. (minkæreste købte den inden vi fandt sammen)
    Vi har nu siden december haft en klagesag kørende med Daells..
    De har været ude og forsøge at reperere dem 2 gange og problemet bliver bare værre og værre.. :bander:
    Sofaen er helt skæv, man kan se det tydeligt, og når man sidder i dn glider man ned.. Ikke synderligt fantastisk når man er en gravid elefant, der slæber rundt på to bebser i maven og har bækkenløsning.. :hammer:

    Nå men de er endelig kommet frem til at de ikke kan lave den og at vi kan komme ud og få den, enten byttet til en anden sofa eller til et gavekort..
    Men no way om jeg vil have nogle af deres skod møbler.. for hvis der bliver et problem med det, så ved jeg hvilken kamp jeg skal igennem og det gider jeg bare ikke igen.. (er ikke i tvivl om de sikkert har en masse super møbler også, men min oplevelse gør mig bare rigtig kællinge agtig)
    Jeg vil have mine penge retur.. :pegefinger:
    Men hende jeg snakkede med sagde det kunne man ikke få..

    Nu har jeg så lige snakket med forbrugerstyrrelsen, og selvfølgelig kan jeg få mine penge igen.. når de har godkendt reklamationen, kan de ikke nægte mig mine penge.. Men for pokker en kamp vi nu skal igennem.. Nu prøver min kæreste at ringe ind til dem, for hvis jeg gør det springer mine graviditetshormoner i luften og det tror jeg bestemt ikke vi for noget ud af.. :woot:

    Men hvis de igen nægter, skal vi køre en sag igennem forbrugerstyrrelsen..

    nå det jeg ville med dette indlæg: er der nogle af jer der har prøvet at køre en sag igennem forbrugerstyrrelsen??
    Hvordan var forløbet??
    Tog det lang tid??

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.